Efter över 20 år är Sha-Boom tillbaka med ett helt nytt studioalbum – Another Nail In The Coffin – som släpps den 28 augusti.
Nu kommer bandet till Musikhuset i Gävle för en kväll där den nya eran möter klassiska Sha-Boom. Räkna med nytt material, klassiska hits och en livekväll fylld av energi, melodier och nostalgisk rock när den är som bäst.
Det här blir en av de första chanserna att se bandet live efter albumsläppet – missa inte det.
Med sig som support har de inga mindre än grabbarna i Wasted Wizards.
Välkommen till en kväll med Sha-Boom i Gävle!